هیچ دستگاهی از بندر چابهار خارج نمی شود/ عزم جزم دروازه ملل برای ارائه خدمات مطلوب به صاحبان کالا سومین کشتی ترانزیتی افغانستان از طریق بندر چابهار عازم هند شد / بندر شهید بهشتی چابهار؛ زمینه ساز تقویت ظرفیت های توافق نامه سه جانبه ایران، هند و افغانستان ایجاد ظرفیت ۸۰ میلیارد دلاری ترانزیت با راه‌اندازی راه‌آهن چابهار-زاهدان/راه آهن چابهار – زاهدان؛ شاهراه اقتصادی کشورهای منطقه خواهد بود بخش معدنی پتانسیل استفاده نشده استان است/بندر چابهار می تواند هاب توزیع مواد معدنی لحاظ شود و به زودی سومین قطب تجاری کشور در منطقه جنوب و سکوی پرتاب و تحول عظیم استان سیستان و بلوچستان خواهد شد پیشنهادات بندر چابهار در نشست تخصصی با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت/افزایش نرم تخلیه و بارگیری به ۴ و نیم تا ۵ میلیون تن تا پایان سال ۹۹ برگزاری اولین مانور امداد و نجات و اطفاء حریق مایعات قابل اشتعال در حین سوختگیری تجهیزات بندری طرح توسعه بندر چابهار فراتر از برنامه زمان ‌بندی در حال اجراست برگزاری تمرین (Drill) مقابله با آلودگی نفتی با محوریت استفاده از مواد دیسپرسنت در بندر چابهار توسعه زیرساخت های مخابراتی و ارتباطات دریایی نوار ساحلی جنوب شرق کشور در قالب پروژه های مخابرات دریایی سواحل مکران نصب آینه های محدب سقفی در ورودی و خروجی درب های بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار
توسعه خدمات دولت الکترونیک درمنطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)
جلب رضایت بیشتر مشتریان بعنوان هدف اصلی در نشست کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) تبدیل به برنامه اجرایی شده و مورد تاکید اعضای این نشت قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: طی این نشست که با حضور جمعی از اعضای شورای اداری این اداره کل و دیگر اعضای این کارگروه در آذرماه سال جاری برگزار گردید، راه های پیاده سازی و تحقق مطلوب خدمات دولت الکترونیک بحث و بررسی گردید.

آقای عسکری با اشاره به شاخص های مندرج در محور توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی، این کمیته را یکی از مهمترین کمیته هایی برشمرد که در راستای اصلاح نظام اداری بر اساس سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تشکیل شده است و بر اساس سقف امتیازات این محور، نقش آن را در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی مهم دانست.

معاون طرح و توسعه با تاکید بر لزوم استانداردسازی پرتال اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اظهار داشت: پرتال این اداره کل با هدف بهبود کیفیت خدمات به مشتریان و صاحبان کالا مورد بررسی قرار می گیرد.

رئیس کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ادامه از مسئولیت این کمیته جهت زمینه سازی و احصاء کلیه فرآیندهای قابل الکترونیکی شدن در این اداره کل خبر داده و خاطر نشان نمود: استقرار سیستم های مکانیزه در زمینه ی فعالیت های اختصاصی این اداره کل یکی از اهداف اصلی تحقق دولت الکترونیک به منظور ارائه خدمات مؤثر و کارآمد به مشتریان می باشد.

ایشان همچنین برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران ارشد و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات براساس دوره های مصوب در این حوزه، اجرایی شدن سامانه CCS، شکل‌گیری نظام استاندارد ITIL یا مدیریت خدمات اطلاعات ITSM ،‌ بررسی و نیازسنجی سامانه همراه اداره کل را از جمله برنامه های آتی این کمیته اعلام کرد.

نشست کمیته دولت الکترونیک#1

۴ دی ۱۳۹۵ ۱۷:۰۶
روابط عمومی |
کد خبر : ۳۷,۵۳۸
کلیدواژه ها: کمیته دولت الکترونیک 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید