ورود 4 کشتی حامل نهاده های دامی از ابتدای مهرماه امسال در بندر چابهار/ تخلیه و بارگیری کالای اساسی؛ مهم ترین اولویت بندر چابهار/ لزوم توجه دولت به افزایش جریان مبادلات کالایی در چابهار برگزاری جشن هفته وحدت در بندر چابهار ارتقای ارتباطات دریایی کشور در گرو تکمیل و اجرای طرح جامع/ روند مثبت پیشرفت پروژه های زیرساختی بندر چابهار اولین جلسه کمیته مخابرات دریایی بنادر جنوبی کشور در بندر چابهار افزایش 63 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار نرم مثبت تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بندر چابهار/بارگیری و خروج 70 درصد کالاهای اساسی تخلیه شده مانور امداد و نجات و اطفای حریق شناورهای سنتی در بندر چابهار برگزار شد پهلوگیری 6 کشتی حامل 340 هزار تن کالای اساسی در بندر چابهار/ خروج روزانه 2500 تن کالا از بندر چابهار برگزاری مانور آمادگی مقابله با آلودگی نفتی در بندر چابهار تسهیلات ویژه به خطوط کشتیرانی و سرمایه‌گذارانی که کالای صادراتی و وارداتی خود را از طریق چابهار عبور دهند/ شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در بندر شهید بهشتی چابهار/ عزم خوبی برای رونق چابهار شکل گرفته است
مدیر کل بنادر مازندران خواستار وحدت رویه بنادر شمالی برای دریافت مطالبات و کاهش بدهکاران تجاری شد
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران بر لزوم اتخاذ رویه مشترک در بین بنادر شمالی برای دریافت مطالبات و کاهش بدهکاران تجاری و غیر تجاری شد .

      به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ، محمد تقی انزان پور روز دوشنبه 11 دیماه در جلسه کمیته وصول مطالبات سازمان بنادر و دریانوردی که در بندر نوشهر برگزار شد با اعلام این مطلب افزود : برای چگونگی وصول مطالبات از شرکت های کشتیرانی و دیگر شرکت های مرتبط با بندر، باید سیاست یکسانی اتخاذ شود تا زمینه هرگونه سوء استفاده برای شرکت ها و اشخاص حقیقی و حقوقی طرف قرارداد با بندر برطرف شود .

      وی با اشاره به اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در زمینه وصول مطالبات خاطر نشان کرد :بندر نوشهر در این زمینه در سال های گذشته به صورت جدی برخورد کرده بطوریکه منجر به کاهش چشمگیر بدهکاران تجاری در این بندر شد و این امر تا زمانی اثرگذار خواهد بود که به صورت رویه ای مشترک در بین بنادر شمالی اجرایی شود.

      در ادامه لقمان پارسی نیا مدیر کل امور مالی سازمان بنادر و دریانوردی نیز فلسفه وجودی تشکیل کمیته وصول مطالبات را کاهش بدهی اشخاص به سازمان عنوان کرد .

      وی افزود: اختلافات فیمابین بنادر شمالی بویژه در بخش لایروبی باید با اتخاذ راهکار مناسب و وحدت رویه برطرف شود و این امر مستلزم رعایت دقیق قوانین و دستورالعمل های سازمان بنادر در بخش وصول مطالبات است.

       پارسی نیا برخورد سلیقه ای بنادر در دریافت مطالبات از بدهکاران را مغایر با سیاست های کلان سازمان دانست و خاطرنشان کرد: در صورت عدم پرداخت بموقع مطالبات سازمان از سوی شرکت های فعال در بنادر ، باید از ارائه هر گونه خدمات به این شرکت ها از سوی بنادر خودداری شود.

 

جلسه وصول  

۱۱ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۳۲
روابط عمومی |
کد خبر : ۴۰,۸۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید