هیچ دستگاهی از بندر چابهار خارج نمی شود/ عزم جزم دروازه ملل برای ارائه خدمات مطلوب به صاحبان کالا سومین کشتی ترانزیتی افغانستان از طریق بندر چابهار عازم هند شد / بندر شهید بهشتی چابهار؛ زمینه ساز تقویت ظرفیت های توافق نامه سه جانبه ایران، هند و افغانستان ایجاد ظرفیت ۸۰ میلیارد دلاری ترانزیت با راه‌اندازی راه‌آهن چابهار-زاهدان/راه آهن چابهار – زاهدان؛ شاهراه اقتصادی کشورهای منطقه خواهد بود بخش معدنی پتانسیل استفاده نشده استان است/بندر چابهار می تواند هاب توزیع مواد معدنی لحاظ شود و به زودی سومین قطب تجاری کشور در منطقه جنوب و سکوی پرتاب و تحول عظیم استان سیستان و بلوچستان خواهد شد پیشنهادات بندر چابهار در نشست تخصصی با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت/افزایش نرم تخلیه و بارگیری به ۴ و نیم تا ۵ میلیون تن تا پایان سال ۹۹ برگزاری اولین مانور امداد و نجات و اطفاء حریق مایعات قابل اشتعال در حین سوختگیری تجهیزات بندری طرح توسعه بندر چابهار فراتر از برنامه زمان ‌بندی در حال اجراست برگزاری تمرین (Drill) مقابله با آلودگی نفتی با محوریت استفاده از مواد دیسپرسنت در بندر چابهار توسعه زیرساخت های مخابراتی و ارتباطات دریایی نوار ساحلی جنوب شرق کشور در قالب پروژه های مخابرات دریایی سواحل مکران نصب آینه های محدب سقفی در ورودی و خروجی درب های بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار
وحدت رویه بنادر شمالی برای دریافت مطالبات /کاهش چشمگیر بدهکاران تجاری بندر نوشهر
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران بر لزوم اتخاذ رویه مشترک در بین بنادر شمالی برای دریافت مطالبات و کاهش بدهکاران تجاری و غیر تجاری شد .

به گزارش پایگاه خبری سازمان بنادر و دریانوردی، محمد تقی انزان پور با بیان این مطلب  افزود : برای چگونگی وصول مطالبات از شرکت های کشتیرانی و دیگر شرکت های مرتبط با بندر، باید سیاست یکسانی اتخاذ شود تا زمینه هرگونه سوء استفاده برای شرکت ها و اشخاص حقیقی و حقوقی طرف قرارداد با بنادر برطرف شود .

وی با اشاره به اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در زمینه وصول مطالبات خاطر نشان کرد :بندر نوشهر در این زمینه در سال های گذشته به صورت جدی برخورد کرده بطوریکه منجر به کاهش چشمگیر بدهکاران تجاری در این بندر شد و این امر تا زمانی اثرگذار خواهد بود که به صورت رویه ای مشترک در بین بنادر شمالی اجرایی شود.

خودداری از ارایه خدمات به بدهکاران بنادر

در ادامه لقمان پارسی نیا مدیر کل امور مالی سازمان بنادر و دریانوردی نیز فلسفه وجودی تشکیل کمیته وصول مطالبات را کاهش بدهی اشخاص به سازمان عنوان کرد و افزود: اختلاف های  فی مابین بنادر شمالی بویژه در بخش لایروبی باید با اتخاذ راهکار مناسب و وحدت رویه برطرف شود و این امر مستلزم رعایت دقیق قوانین و دستورالعمل های سازمان بنادر در بخش وصول مطالبات است.

پارسی نیا برخورد سلیقه ای بنادر در دریافت مطالبات از بدهکاران را مغایر با سیاست های کلان سازمان دانست و خاطرنشان کرد: در صورت عدم پرداخت بموقع مطالبات سازمان از سوی شرکت های فعال در بنادر ، باید از ارائه هر گونه خدمات به این شرکت ها از سوی بنادر خودداری شود.

۱۳ دی ۱۳۹۶ ۰۹:۵۰
روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران |
کد خبر : ۴۰,۸۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید