ورود 4 کشتی حامل نهاده های دامی از ابتدای مهرماه امسال در بندر چابهار/ تخلیه و بارگیری کالای اساسی؛ مهم ترین اولویت بندر چابهار/ لزوم توجه دولت به افزایش جریان مبادلات کالایی در چابهار برگزاری جشن هفته وحدت در بندر چابهار ارتقای ارتباطات دریایی کشور در گرو تکمیل و اجرای طرح جامع/ روند مثبت پیشرفت پروژه های زیرساختی بندر چابهار اولین جلسه کمیته مخابرات دریایی بنادر جنوبی کشور در بندر چابهار افزایش 63 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار نرم مثبت تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بندر چابهار/بارگیری و خروج 70 درصد کالاهای اساسی تخلیه شده مانور امداد و نجات و اطفای حریق شناورهای سنتی در بندر چابهار برگزار شد پهلوگیری 6 کشتی حامل 340 هزار تن کالای اساسی در بندر چابهار/ خروج روزانه 2500 تن کالا از بندر چابهار برگزاری مانور آمادگی مقابله با آلودگی نفتی در بندر چابهار تسهیلات ویژه به خطوط کشتیرانی و سرمایه‌گذارانی که کالای صادراتی و وارداتی خود را از طریق چابهار عبور دهند/ شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در بندر شهید بهشتی چابهار/ عزم خوبی برای رونق چابهار شکل گرفته است
وحدت رویه بنادر شمالی برای دریافت مطالبات /کاهش چشمگیر بدهکاران تجاری بندر نوشهر
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران بر لزوم اتخاذ رویه مشترک در بین بنادر شمالی برای دریافت مطالبات و کاهش بدهکاران تجاری و غیر تجاری شد .

به گزارش پایگاه خبری سازمان بنادر و دریانوردی، محمد تقی انزان پور با بیان این مطلب  افزود : برای چگونگی وصول مطالبات از شرکت های کشتیرانی و دیگر شرکت های مرتبط با بندر، باید سیاست یکسانی اتخاذ شود تا زمینه هرگونه سوء استفاده برای شرکت ها و اشخاص حقیقی و حقوقی طرف قرارداد با بنادر برطرف شود .

وی با اشاره به اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در زمینه وصول مطالبات خاطر نشان کرد :بندر نوشهر در این زمینه در سال های گذشته به صورت جدی برخورد کرده بطوریکه منجر به کاهش چشمگیر بدهکاران تجاری در این بندر شد و این امر تا زمانی اثرگذار خواهد بود که به صورت رویه ای مشترک در بین بنادر شمالی اجرایی شود.

خودداری از ارایه خدمات به بدهکاران بنادر

در ادامه لقمان پارسی نیا مدیر کل امور مالی سازمان بنادر و دریانوردی نیز فلسفه وجودی تشکیل کمیته وصول مطالبات را کاهش بدهی اشخاص به سازمان عنوان کرد و افزود: اختلاف های  فی مابین بنادر شمالی بویژه در بخش لایروبی باید با اتخاذ راهکار مناسب و وحدت رویه برطرف شود و این امر مستلزم رعایت دقیق قوانین و دستورالعمل های سازمان بنادر در بخش وصول مطالبات است.

پارسی نیا برخورد سلیقه ای بنادر در دریافت مطالبات از بدهکاران را مغایر با سیاست های کلان سازمان دانست و خاطرنشان کرد: در صورت عدم پرداخت بموقع مطالبات سازمان از سوی شرکت های فعال در بنادر ، باید از ارائه هر گونه خدمات به این شرکت ها از سوی بنادر خودداری شود.

۱۳ دی ۱۳۹۶ ۰۹:۵۰
روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران |
کد خبر : ۴۰,۸۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید