ثبت رکورد ٢٨ درصدی ترانزیت خارجی در دروازه ملل / واردات ۶۱ هزار تن گندم اهدایی هند به افغانستان از طریق بندر شهید بهشتی چابهار/ ویترین متنوع بزرگترین بندر اقیانوسی کشور در ترانزیت خارجی بهره برداری از پنج پروژه بزرگ عمرانی و تجهیزاتی بندر چابهار تا پایان سال/ پروژه های عمرانی بندر چابهار با بیش از ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار و اشتغال زایی مستقیم 708 نفر در دست اجراست گامی دیگر در مسیر رونق تجارت بندر چابهار/ورود اولین محموله شکر صادراتی هند به افغانستان پیام تبریک مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به مناسبت روز کارمند لزوم هم افزایی دستگاه های اجرایی جهت احیای سفرهای دریایی از دروازه ملل/ اشتغال نیروی های بومی در پروژه های عمرانی بندر شهید بهشتی/همت والای بندر چابهار در توسعه زیرساخت ها با عملیات تیم تخصصی بندر چابهار شناور به گل نشسته از ساحل جدا شد پیام تبریک مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دولت تداوم انتقال محموله های ترانزیتی گندم اهدایی هند به افغانستان از طریق بندر چابهار/هم افزایی دستگاه های اجرایی استان لازمه پایداری ترانزیت کالا نشست رئیس و اعضای هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت در بندر شهید بهشتی چابهار/ارتقاء دانش فنی مدیران و کارکنان بندر چابهار صادرات اولین محموله سنگ کوپ مرمر از طریق بندر شهید بهشتی چابهار/ استفاده از ظرفیت های استراتژیک بندر چابهار برای صادرات کالای معدنی
ایجاد اداره کل امور لجستیکی و حمل و نقل چند وجهی مصلحتی نیست/ اتصال به راه آهن اجتناب ناپذیر است/زنجیره حمل و نقل باید رقابت پذیر باشد
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با توجه به رقابت پذیر بودن زنجیره حمل و نقل، نحوه اتصال به پسکرانه و صرفه جویی در زمان و هزینه و نیز اتصال راه آهن به بنادر کشور ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی ،محمد راستاد با بیان این مطلب  افزود: امروزه اتصال بندر به ریل و یکپارچه سازی حمل ریلی - دریایی یک تمایز رقابتی محسوب می شود.

وی با اشاره به تاسیس اداره کل امور لجستیکی و حمل و نقل چند وجهی در سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت:این اداره برای پاسخگویی به نیازهای روز صنعت بندری و حمل و نقل دریایی ضروری است.

اتصال به ریل، عنصر استراتژیک توسعه بندری

معاون  وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: اتصال ریل  به بندر عنصر استراتژیک توسعه بندری به شمار می رود .از طرفی ارزانی حمل کالا با ریل و کاهش اثرات منفی بر محیط زیست و بر شرایط اجتماعی مانند کاهش تصادفات جاده ای از دیگر مزایای حمل  و نقل ریلی محسوب می شود.

وی تاکید کرد: سازمان بنادر و دریانوردی بهبود عملکرد حمل ریلی در بنادر متصل به راه آهن و اتصال شبکه سراسری راه آهن به سایر بنادر را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

راستاد اضافه کرد: ایجاد اداره کل امور لجستیکی و حمل و نقل چند وجهی مصلحتی نبوده است و مجدانه به دنبال توسعه غیر فیزیکی ظرفیت بنادر از طریق ساماندهی اوضاع ترافیکی ریلی و کامیون در بنادر کشور و هوشمند سازی جا به جایی کالا هستیم.

۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۲۹
کد خبر : ۴۱,۵۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید