ورود 4 کشتی حامل نهاده های دامی از ابتدای مهرماه امسال در بندر چابهار/ تخلیه و بارگیری کالای اساسی؛ مهم ترین اولویت بندر چابهار/ لزوم توجه دولت به افزایش جریان مبادلات کالایی در چابهار برگزاری جشن هفته وحدت در بندر چابهار ارتقای ارتباطات دریایی کشور در گرو تکمیل و اجرای طرح جامع/ روند مثبت پیشرفت پروژه های زیرساختی بندر چابهار اولین جلسه کمیته مخابرات دریایی بنادر جنوبی کشور در بندر چابهار افزایش 63 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار نرم مثبت تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بندر چابهار/بارگیری و خروج 70 درصد کالاهای اساسی تخلیه شده مانور امداد و نجات و اطفای حریق شناورهای سنتی در بندر چابهار برگزار شد پهلوگیری 6 کشتی حامل 340 هزار تن کالای اساسی در بندر چابهار/ خروج روزانه 2500 تن کالا از بندر چابهار برگزاری مانور آمادگی مقابله با آلودگی نفتی در بندر چابهار تسهیلات ویژه به خطوط کشتیرانی و سرمایه‌گذارانی که کالای صادراتی و وارداتی خود را از طریق چابهار عبور دهند/ شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در بندر شهید بهشتی چابهار/ عزم خوبی برای رونق چابهار شکل گرفته است
عسکری نسب اعلام کرد: بلیت سفرهای دریایی در مسیر چارک به کیش الکترونیکی شد
مدیر بنادر و دریانوردی لنگه از راه اندازی سامانه صدور بلیت الکترونیکی متصل به شبکه بانکی کشور در بندر چارک به منظور ارایه خدمات رسانی مطلوب به مسافران دریایی، کاهش صف انتظار و شفاف سازی نحوه گردش مالی، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ، "قاسم عسکری نسب" ضمن اعلام این خبر گفت: سامانه الکترونیکی و فروش بلیط الکترونیکی از طریق سیستم بانکی کشور (pc) در بندر چارک راه اندازی شد.

وی هوشمند شدن فرآیند خرید بلیت سفرهای دریایی، ارتقای امنیت این نوع مسافرت ها، خدمات رسانی مطلوب به هموطنان و کاهش صف انتظار متقاضیان را از جمله مهمترین مزایای اجرای این طرح دانست.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: با ثبت الکترونیکی اطلاعات فردی توسط مسافر، فهرست مسافرین(Passenger List) شناورها تا قبل از زمان خروج از بندر تهیه و پوشش بیمه سفرها با سهولت بیشتری صورت می گیرد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه با اعلام این مطلب که امکان جستجو و نجات دریایی با مشخص بودن لیست مسافران به میزان زیادی ارتقاء می یابد، گفت: علاوه بر صرفه جویی در مصرف کاغذ، جلوگیری از سوء استفاده احتمالی در مواقع ازدحام مسافری و همچنین کاهش معطلی، با اجرایی شدن این طرح نحوه گردش مالی ناشی از ارایه خدمات مسافری در بنادر، شفاف سازی می شود.

مدیر  عسکری نسب گفت: به دنبال سیاست ها و برنامه های راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه توسعه فناوری اطلاعات، هوشمندسازی فرآیندهای اجرایی و با همکاری بسیار مطلوب بین سازمان بنادر با منطقه آزاد کیش، راه اندازی سامانهpc، فروش بلیت الکترونیکی و صدور اجازه حرکت الکترونیکی شناورها به منظور پشتیبانی از سفرهای ایمن دریایی در دستور کار بنادر غرب هرمزگان قرار گرفت.

مدیر1  وی ابراز امیدواری کرد: با اقدامات صورت گرفته در راستای تسهیل فروش بلیت از سوی سازمان منطقه آزاد کیش، بندر چارک و همچنین همکاری بانک مجری طرح و مراکز فروش بلیت، امسال به طور قطع شاهد حذف بلیت های کاغذی و صدور الکترونیکی بلیت شناورهای دریایی و همچنین شاهد رضایت بیشتر مسافران نوروزی از سفرهای دریایی در بنادر غرب هرمزگان خواهیم بود.

۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۴:۴۴
کد خبر : ۴۱,۵۹۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید