هیچ دستگاهی از بندر چابهار خارج نمی شود/ عزم جزم دروازه ملل برای ارائه خدمات مطلوب به صاحبان کالا سومین کشتی ترانزیتی افغانستان از طریق بندر چابهار عازم هند شد / بندر شهید بهشتی چابهار؛ زمینه ساز تقویت ظرفیت های توافق نامه سه جانبه ایران، هند و افغانستان ایجاد ظرفیت ۸۰ میلیارد دلاری ترانزیت با راه‌اندازی راه‌آهن چابهار-زاهدان/راه آهن چابهار – زاهدان؛ شاهراه اقتصادی کشورهای منطقه خواهد بود بخش معدنی پتانسیل استفاده نشده استان است/بندر چابهار می تواند هاب توزیع مواد معدنی لحاظ شود و به زودی سومین قطب تجاری کشور در منطقه جنوب و سکوی پرتاب و تحول عظیم استان سیستان و بلوچستان خواهد شد پیشنهادات بندر چابهار در نشست تخصصی با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت/افزایش نرم تخلیه و بارگیری به ۴ و نیم تا ۵ میلیون تن تا پایان سال ۹۹ برگزاری اولین مانور امداد و نجات و اطفاء حریق مایعات قابل اشتعال در حین سوختگیری تجهیزات بندری طرح توسعه بندر چابهار فراتر از برنامه زمان ‌بندی در حال اجراست برگزاری تمرین (Drill) مقابله با آلودگی نفتی با محوریت استفاده از مواد دیسپرسنت در بندر چابهار توسعه زیرساخت های مخابراتی و ارتباطات دریایی نوار ساحلی جنوب شرق کشور در قالب پروژه های مخابرات دریایی سواحل مکران نصب آینه های محدب سقفی در ورودی و خروجی درب های بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار
عسکری نسب اعلام کرد: بلیت سفرهای دریایی در مسیر چارک به کیش الکترونیکی شد
مدیر بنادر و دریانوردی لنگه از راه اندازی سامانه صدور بلیت الکترونیکی متصل به شبکه بانکی کشور در بندر چارک به منظور ارایه خدمات رسانی مطلوب به مسافران دریایی، کاهش صف انتظار و شفاف سازی نحوه گردش مالی، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ، "قاسم عسکری نسب" ضمن اعلام این خبر گفت: سامانه الکترونیکی و فروش بلیط الکترونیکی از طریق سیستم بانکی کشور (pc) در بندر چارک راه اندازی شد.

وی هوشمند شدن فرآیند خرید بلیت سفرهای دریایی، ارتقای امنیت این نوع مسافرت ها، خدمات رسانی مطلوب به هموطنان و کاهش صف انتظار متقاضیان را از جمله مهمترین مزایای اجرای این طرح دانست.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: با ثبت الکترونیکی اطلاعات فردی توسط مسافر، فهرست مسافرین(Passenger List) شناورها تا قبل از زمان خروج از بندر تهیه و پوشش بیمه سفرها با سهولت بیشتری صورت می گیرد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه با اعلام این مطلب که امکان جستجو و نجات دریایی با مشخص بودن لیست مسافران به میزان زیادی ارتقاء می یابد، گفت: علاوه بر صرفه جویی در مصرف کاغذ، جلوگیری از سوء استفاده احتمالی در مواقع ازدحام مسافری و همچنین کاهش معطلی، با اجرایی شدن این طرح نحوه گردش مالی ناشی از ارایه خدمات مسافری در بنادر، شفاف سازی می شود.

مدیر  عسکری نسب گفت: به دنبال سیاست ها و برنامه های راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه توسعه فناوری اطلاعات، هوشمندسازی فرآیندهای اجرایی و با همکاری بسیار مطلوب بین سازمان بنادر با منطقه آزاد کیش، راه اندازی سامانهpc، فروش بلیت الکترونیکی و صدور اجازه حرکت الکترونیکی شناورها به منظور پشتیبانی از سفرهای ایمن دریایی در دستور کار بنادر غرب هرمزگان قرار گرفت.

مدیر1  وی ابراز امیدواری کرد: با اقدامات صورت گرفته در راستای تسهیل فروش بلیت از سوی سازمان منطقه آزاد کیش، بندر چارک و همچنین همکاری بانک مجری طرح و مراکز فروش بلیت، امسال به طور قطع شاهد حذف بلیت های کاغذی و صدور الکترونیکی بلیت شناورهای دریایی و همچنین شاهد رضایت بیشتر مسافران نوروزی از سفرهای دریایی در بنادر غرب هرمزگان خواهیم بود.

۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۴:۴۴
کد خبر : ۴۱,۵۹۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید