ثبت رکورد ٢٨ درصدی ترانزیت خارجی در دروازه ملل / واردات ۶۱ هزار تن گندم اهدایی هند به افغانستان از طریق بندر شهید بهشتی چابهار/ ویترین متنوع بزرگترین بندر اقیانوسی کشور در ترانزیت خارجی بهره برداری از پنج پروژه بزرگ عمرانی و تجهیزاتی بندر چابهار تا پایان سال/ پروژه های عمرانی بندر چابهار با بیش از ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار و اشتغال زایی مستقیم 708 نفر در دست اجراست گامی دیگر در مسیر رونق تجارت بندر چابهار/ورود اولین محموله شکر صادراتی هند به افغانستان پیام تبریک مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به مناسبت روز کارمند لزوم هم افزایی دستگاه های اجرایی جهت احیای سفرهای دریایی از دروازه ملل/ اشتغال نیروی های بومی در پروژه های عمرانی بندر شهید بهشتی/همت والای بندر چابهار در توسعه زیرساخت ها با عملیات تیم تخصصی بندر چابهار شناور به گل نشسته از ساحل جدا شد پیام تبریک مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دولت تداوم انتقال محموله های ترانزیتی گندم اهدایی هند به افغانستان از طریق بندر چابهار/هم افزایی دستگاه های اجرایی استان لازمه پایداری ترانزیت کالا نشست رئیس و اعضای هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت در بندر شهید بهشتی چابهار/ارتقاء دانش فنی مدیران و کارکنان بندر چابهار صادرات اولین محموله سنگ کوپ مرمر از طریق بندر شهید بهشتی چابهار/ استفاده از ظرفیت های استراتژیک بندر چابهار برای صادرات کالای معدنی
بلیت سفرهای دریایی چارک به کیش الکترونیکی شد/ کاهش صف انتظار مسافران
سامانه صدور بلیت الکترونیکی متصل به شبکه بانکی کشور در بندر چارک به منظور ارایه خدمات رسانی مطلوب به مسافران دریایی راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،قاسم عسکری نسب؛  مدیر بنادر و دریانوردی لنگه با بیان این مطلب گفت: سامانه الکترونیکی و فروش بلیت الکترونیکی از طریق سیستم بانکی کشور (pc) در بندر چارک راه اندازی شد.
 وی  خاطرنشان کرد: با ثبت الکترونیکی اطلاعات فردی توسط مسافر، فهرست مسافرین شناورها تا قبل از زمان خروج از بندر تهیه و پوشش بیمه سفرها با سهولت بیشتری صورت می گیرد.

کاهش معطلی مسافران در بندر 

مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه گفت:  امکان جستجو و نجات دریایی با مشخص بودن لیست مسافران به میزان زیادی ارتقا می یابد، علاوه بر صرفه جویی در مصرف کاغذ، جلوگیری از سوء استفاده احتمالی در مواقع ازدحام مسافری و همچنین کاهش معطلی، با اجرایی شدن این طرح نحوه گردش مالی ناشی از ارایه خدمات مسافری در بنادر، شفاف سازی می شود.
 
وی  افزود: به دنبال سیاست ها و برنامه های راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه توسعه فناوری اطلاعات، هوشمندسازی فرآیندها ( سازمان بنادر با  فروش بلیت الکترونیکی و صدور اجازه حرکت الکترونیکی شناورها به منظور پشتیبانی از سفرهای ایمن دریایی در دستور کار بنادر غرب هرمزگان قرار گرفت.

حذف بلیت های کاغذی

عسکری نسب اذعان داشت:با اقدامات صورت گرفته در راستای تسهیل فروش بلیت از سوی سازمان منطقه آزاد کیش، بندر چارک و همچنین همکاری بانک مجری طرح و مراکز فروش بلیت، امسال به طور قطع شاهد حذف بلیت های کاغذی و صدور الکترونیکی بلیت شناورهای دریایی و همچنین شاهد رضایت بیشتر مسافران نوروزی از سفرهای دریایی در بنادر غرب هرمزگان خواهیم بود.
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۴۵
کد خبر : ۴۱,۶۱۹
کلیدواژه ها: کاهش صف انتظار مسافران؛ 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید