هیچ دستگاهی از بندر چابهار خارج نمی شود/ عزم جزم دروازه ملل برای ارائه خدمات مطلوب به صاحبان کالا سومین کشتی ترانزیتی افغانستان از طریق بندر چابهار عازم هند شد / بندر شهید بهشتی چابهار؛ زمینه ساز تقویت ظرفیت های توافق نامه سه جانبه ایران، هند و افغانستان ایجاد ظرفیت ۸۰ میلیارد دلاری ترانزیت با راه‌اندازی راه‌آهن چابهار-زاهدان/راه آهن چابهار – زاهدان؛ شاهراه اقتصادی کشورهای منطقه خواهد بود بخش معدنی پتانسیل استفاده نشده استان است/بندر چابهار می تواند هاب توزیع مواد معدنی لحاظ شود و به زودی سومین قطب تجاری کشور در منطقه جنوب و سکوی پرتاب و تحول عظیم استان سیستان و بلوچستان خواهد شد پیشنهادات بندر چابهار در نشست تخصصی با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت/افزایش نرم تخلیه و بارگیری به ۴ و نیم تا ۵ میلیون تن تا پایان سال ۹۹ برگزاری اولین مانور امداد و نجات و اطفاء حریق مایعات قابل اشتعال در حین سوختگیری تجهیزات بندری طرح توسعه بندر چابهار فراتر از برنامه زمان ‌بندی در حال اجراست برگزاری تمرین (Drill) مقابله با آلودگی نفتی با محوریت استفاده از مواد دیسپرسنت در بندر چابهار توسعه زیرساخت های مخابراتی و ارتباطات دریایی نوار ساحلی جنوب شرق کشور در قالب پروژه های مخابرات دریایی سواحل مکران نصب آینه های محدب سقفی در ورودی و خروجی درب های بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار
هوشمندسازی خدمات رسانی به مشترکین آب و برق  مجتمع بندری امام خمینی(ره)
سامانه امور مشترکین آب و برق مجتمع بندری امام خمینی(ره) با هدف تسهیل خدمات رسانی به مشتریان و بهره گیری از فناوری های نوین در این زمینه به همت کارشناسان فاوای اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان راه اندازی گردید.

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره استقرار و فعالیت بیش از ده ها شرکت در بخش های مختلف عملیاتی، صنعتی و خدماتی این مجتمع بزرگ بندری و بهره مندی کلیه ی شرکت های مذکور از خدمات آب و برق اظهار داشت: به منظور مرتفع کردن مشکلات شرکت های مذکور در پرداخت حق انشعاب و قبوض دوره ای و همچنین پایش مستمر میزان مصرف آب و برق سامانه هوشمند امور مشترکین آب و برق مجتمع بندری امام خمینی(ره) طراحی و به بهره برداری رسید.

عادل دریس  همچنین با اشاره به اهمیت هوشمندسازی خدمات رسانی به مشتریان به منظور ارتقای کیفی خدمات بیان داشت: در این سامانه به منظور تسریع و تسهیل در روند خدمات به مشتریان امکان قرائت از راه دور جهت کنتورهای هوشمند بدون نیاز به مراجعه مأمور جهت قرائت کنتور فراهم شده است.

وی همچنین دریافت و پرداخت صورتحساب به صورت اینترنتی با استفاده از شناسه قبض شرکت بدون نیاز به مراجعه حضوری مشترک با استفاده از شناسه قبض و اعمال آن در سامانه از جمله مزیت های این سامانه برشمرد.

مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در تشریح دیگر ویژگی های سامانه ی مذکور، ارائه گزارشهای آماری و مقایسه ای بر اساس دوره های مختلف، امکان تقسیط، المثنی، تسویه حساب صورتحساب های مشترکین و امکان ارسال صورتحساب به صورت پیامکی به مشترکین نیز از جمله قابلیت های آن برای مدیریت بهتر خدمات رسانی به مشتریان می گردد.

یادآور می شود منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با وسعتی بالغ بر 11044 هکتار ضمن فراهم کردن زیرساخت های لازم از جمله واگذاری انشعاب آب و برق به مشتریان زمینه ی مساعد  برای رونق فعالیت های اقتصادی و بازرگانی را در این مجتمع بزرگ تجاری فراهم آورده است.

هوشمندسازی خدمات#1

 

۹ مرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۳۹
روابط عمومی |
کد خبر : ۴۳,۱۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید