ثبت رکورد ٢٨ درصدی ترانزیت خارجی در دروازه ملل / واردات ۶۱ هزار تن گندم اهدایی هند به افغانستان از طریق بندر شهید بهشتی چابهار/ ویترین متنوع بزرگترین بندر اقیانوسی کشور در ترانزیت خارجی بهره برداری از پنج پروژه بزرگ عمرانی و تجهیزاتی بندر چابهار تا پایان سال/ پروژه های عمرانی بندر چابهار با بیش از ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار و اشتغال زایی مستقیم 708 نفر در دست اجراست گامی دیگر در مسیر رونق تجارت بندر چابهار/ورود اولین محموله شکر صادراتی هند به افغانستان پیام تبریک مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به مناسبت روز کارمند لزوم هم افزایی دستگاه های اجرایی جهت احیای سفرهای دریایی از دروازه ملل/ اشتغال نیروی های بومی در پروژه های عمرانی بندر شهید بهشتی/همت والای بندر چابهار در توسعه زیرساخت ها با عملیات تیم تخصصی بندر چابهار شناور به گل نشسته از ساحل جدا شد پیام تبریک مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دولت تداوم انتقال محموله های ترانزیتی گندم اهدایی هند به افغانستان از طریق بندر چابهار/هم افزایی دستگاه های اجرایی استان لازمه پایداری ترانزیت کالا نشست رئیس و اعضای هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت در بندر شهید بهشتی چابهار/ارتقاء دانش فنی مدیران و کارکنان بندر چابهار صادرات اولین محموله سنگ کوپ مرمر از طریق بندر شهید بهشتی چابهار/ استفاده از ظرفیت های استراتژیک بندر چابهار برای صادرات کالای معدنی
احداث کریدور و خطوط انتقال روغن خوراکی در مجتمع بندری امام خمینی(ره)/ سرعت تخلیه کالای اساسی ٢ برابر افزایش پیدا می کند
کریدور و خطوط انتقال روغن خوراکی با هدف افزایش ظرفیت پذیرش و تخلیه کشتی های حامل روغن خوراکی با مشارکت بخش خصوصی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) توسعه و احداث شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،  عبدالرحیم شولکی؛ معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان درباره احداث کریدور و خطوط انتقال روغن خوراکی، گفت: این پروژه که شامل مسیر 4خط لوله به طول 900 متر است، طی مدت شش ماه اجرایی می گردد.
وی درباره ویژگی های این پروژه  عمرانی تصریح کرد: پروژه مذکور با ظرفیت اسمی 1 میلیون و 200 هزار تن  و با ارزش 60 میلیارد ریال در صورت بهره برداری، 135 نفر فرصت شغلی جدید فراهم می کند. تعداد 32 مخزن نگهداری روغن خوراکی جمعا به ظرفیت 83 هزار تن به ظرفیت این مجتمع بندری افزوده میدشود.
معاون مهندسی و عمران این اداره کل در تشریح مزایای بهره گیری از کریدور و خطوط انتقال روغن خوراکی خاطر نشان ساخت: در گذشته به دلیل اشتراک در خط بهره برداری امکان پهلودهی و تخلیه همزمان دو فروند کشتی میسر نبود که این موضوع موجب وقفه در تخلیه  محموله شرکت های دیگر و افزایش مدت انتظار کشتی در اسکله  و در نتیجه تحمیل هزینه های جانبی از جمله پرداخت جریمه دیرکرد و هزینه های ارزی می گردید و با بهره برداری از این کریدور و خطوط لوله انتقال، سرعت تخلیه این کالای اساسی دو برابر افزایش یافته است.
۲۹ مهر ۱۳۹۷ ۰۹:۱۹
کد خبر : ۴۴,۱۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید