هیچ دستگاهی از بندر چابهار خارج نمی شود/ عزم جزم دروازه ملل برای ارائه خدمات مطلوب به صاحبان کالا سومین کشتی ترانزیتی افغانستان از طریق بندر چابهار عازم هند شد / بندر شهید بهشتی چابهار؛ زمینه ساز تقویت ظرفیت های توافق نامه سه جانبه ایران، هند و افغانستان ایجاد ظرفیت ۸۰ میلیارد دلاری ترانزیت با راه‌اندازی راه‌آهن چابهار-زاهدان/راه آهن چابهار – زاهدان؛ شاهراه اقتصادی کشورهای منطقه خواهد بود بخش معدنی پتانسیل استفاده نشده استان است/بندر چابهار می تواند هاب توزیع مواد معدنی لحاظ شود و به زودی سومین قطب تجاری کشور در منطقه جنوب و سکوی پرتاب و تحول عظیم استان سیستان و بلوچستان خواهد شد پیشنهادات بندر چابهار در نشست تخصصی با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت/افزایش نرم تخلیه و بارگیری به ۴ و نیم تا ۵ میلیون تن تا پایان سال ۹۹ برگزاری اولین مانور امداد و نجات و اطفاء حریق مایعات قابل اشتعال در حین سوختگیری تجهیزات بندری طرح توسعه بندر چابهار فراتر از برنامه زمان ‌بندی در حال اجراست برگزاری تمرین (Drill) مقابله با آلودگی نفتی با محوریت استفاده از مواد دیسپرسنت در بندر چابهار توسعه زیرساخت های مخابراتی و ارتباطات دریایی نوار ساحلی جنوب شرق کشور در قالب پروژه های مخابرات دریایی سواحل مکران نصب آینه های محدب سقفی در ورودی و خروجی درب های بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان خبر داد؛
ورود دومین کشتی لاینر کانتینری به بزرگترین بندر اقیانوسی کشور
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: دومین کشتی لاینر کانتینری از ابتدای سال جاری از مبدا بنادر هندوستان وارد چابهار شد و عملیات تخلیه و بارگیری آن در حال انجام می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، بهروز آقایی؛ مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: راه اندازی این خط لاینر تأثیر بسزایی در کاهش زمان و هزینه های وارده برقیمت نهایی کالا دارد که زمینه حمل کالاهای تجار کشورهای هندوستان، افغانستان، آسیای میانه و کشورهای CIS را فراهم نموده و لذا تجار و صاحبان کالا می توانند از این شرایط استفاده کنند.

آقایی گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی ممتاز، تخفیفات و مشوق های تعرفه ای و غیر تعرفه ای تخصیص یافته به بندر چابهار، امروز شاهد حضور چندین کشتی بصورت همزمان در این بندر استراتژیک هستیم.

وی یادآور شد: کاهش زمان انتظار کشتی ها برای پهلودهی و همچنین زمان سرویس دهی عملیاتی با استفاده از تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری، ارائه خدمات بموقع و ایمن، ارتقاء قابل ملاحظه نرم های عملیاتی تخلیه کالا از جمله دلایل کسب عنوان چهارمین بندر کانتینری کشور در سال 97 بوده است.

۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ۰۷:۳۷
کد خبر : ۴۶,۲۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید