ورود 4 کشتی حامل نهاده های دامی از ابتدای مهرماه امسال در بندر چابهار/ تخلیه و بارگیری کالای اساسی؛ مهم ترین اولویت بندر چابهار/ لزوم توجه دولت به افزایش جریان مبادلات کالایی در چابهار برگزاری جشن هفته وحدت در بندر چابهار ارتقای ارتباطات دریایی کشور در گرو تکمیل و اجرای طرح جامع/ روند مثبت پیشرفت پروژه های زیرساختی بندر چابهار اولین جلسه کمیته مخابرات دریایی بنادر جنوبی کشور در بندر چابهار افزایش 63 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار نرم مثبت تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بندر چابهار/بارگیری و خروج 70 درصد کالاهای اساسی تخلیه شده مانور امداد و نجات و اطفای حریق شناورهای سنتی در بندر چابهار برگزار شد پهلوگیری 6 کشتی حامل 340 هزار تن کالای اساسی در بندر چابهار/ خروج روزانه 2500 تن کالا از بندر چابهار برگزاری مانور آمادگی مقابله با آلودگی نفتی در بندر چابهار تسهیلات ویژه به خطوط کشتیرانی و سرمایه‌گذارانی که کالای صادراتی و وارداتی خود را از طریق چابهار عبور دهند/ شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در بندر شهید بهشتی چابهار/ عزم خوبی برای رونق چابهار شکل گرفته است
با هدف ارائه خدمات بیشتر به مراجعان و رعایت حقوق شهروندی و مصرف‌کننده انجام پذیرفت:
ارائه خدمات مشاوره غیرحضوری به مشتریان منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)
سامانه مشاوره غیرحضوری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به منظور تعامل بیشتر و ارتباط آسان‌تر با مشتریان و تسهیل خدمات رسانی و فضای کسب و کار راه اندازی گردید.

 

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به تلاش‌های پیگیرانه این اداره کل به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و مشتریان که برای پیاده سازی کامل مفاد منشور حقوق  شهروندی در نظام اداری صورت می‌پذیرد، بیان داشت: به منظور ارائه خدمات به مراجعه کنندگان که بخش عمده‌ای از آنان را مشتریان خدمات بندری منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) تشکیل می‌دهد، پست صوتی وسامانه مشاوره تلفنی غیرحضوری راه اندازی شد تا روند پاسخگویی و ارائه توضیحات شفاف و جامع  به پرسش مشتریان تسهیل شود.

عادل دریس با اشاره به اینکه این اداره کل بر اساس شاخص های ارزیابی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تاکنون اقدامات متعددی را به مرحله ی اجرا گذاشته است، تصریح کرد: این اقدام نیز در راستای شاخص‌های مذکور و  با رعایت امانتداری، راز داری و حفظ حریم خصوصی اشخاص و در چارچوب وظایف سازمانی و ملاحظات مقررات جاری صورت می‌گیرد.

یادآور می‌شود به دنبال ایجاد این قابلیت جدید برای پاسخگویی به مشتریان، مشترکین خطوط  تلفن ثابت در استان با شماره گیری 5202 و مشترکین خطوط تلفن ثابت در خارج از استان و مشترکین شبکه‌های تلفن همراه با شماره گیری 0615202 می‌توانند از خدمات سامانه پاسخگویی و مشاوره غیرحضوری  بهره‌مند شوند.

 


مشاوره غیرحضوری

۱۷ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۲۷
روابط عمومی |
کد خبر : ۴۷,۱۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید