هیچ دستگاهی از بندر چابهار خارج نمی شود/ عزم جزم دروازه ملل برای ارائه خدمات مطلوب به صاحبان کالا سومین کشتی ترانزیتی افغانستان از طریق بندر چابهار عازم هند شد / بندر شهید بهشتی چابهار؛ زمینه ساز تقویت ظرفیت های توافق نامه سه جانبه ایران، هند و افغانستان ایجاد ظرفیت ۸۰ میلیارد دلاری ترانزیت با راه‌اندازی راه‌آهن چابهار-زاهدان/راه آهن چابهار – زاهدان؛ شاهراه اقتصادی کشورهای منطقه خواهد بود بخش معدنی پتانسیل استفاده نشده استان است/بندر چابهار می تواند هاب توزیع مواد معدنی لحاظ شود و به زودی سومین قطب تجاری کشور در منطقه جنوب و سکوی پرتاب و تحول عظیم استان سیستان و بلوچستان خواهد شد پیشنهادات بندر چابهار در نشست تخصصی با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت/افزایش نرم تخلیه و بارگیری به ۴ و نیم تا ۵ میلیون تن تا پایان سال ۹۹ برگزاری اولین مانور امداد و نجات و اطفاء حریق مایعات قابل اشتعال در حین سوختگیری تجهیزات بندری طرح توسعه بندر چابهار فراتر از برنامه زمان ‌بندی در حال اجراست برگزاری تمرین (Drill) مقابله با آلودگی نفتی با محوریت استفاده از مواد دیسپرسنت در بندر چابهار توسعه زیرساخت های مخابراتی و ارتباطات دریایی نوار ساحلی جنوب شرق کشور در قالب پروژه های مخابرات دریایی سواحل مکران نصب آینه های محدب سقفی در ورودی و خروجی درب های بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار
ارائه خدمات مشاوره غیرحضوری به مشتریان بندرامام (ره)/ تسهیل خدمات رسانی به فعالان اقتصادی خوزستان
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: سامانه مشاوره غیرحضوری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان به منظور تعامل بیشتر و ارتباط آسان تر با مشتریان، تسهیل خدمات رسانی و کسب و کار راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عادل دریس با بیان این مطلب افزود: به منظور ارائه خدمات به مراجعه کنندگان که بخش عمده ای از آنان را مشتریان خدمات  بندری منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) تشکیل می دهند، پست صوتی  و سامانه مشاوره تلفنی غیرحضوری راه اندازی شد تا روند پاسخگویی  و ارائه توضیحات شفاف و جامع  به پرسش مشتریان تسهیل شود.

وی با اشاره به اینکه  اداره کل بنادر خوزستان بر اساس شاخص های ارزیابی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان  تاکنون اقدامات متعددی را به مرحله  اجرا گذاشته است، تصریح کرد: این اقدام در راستای شاخص های مذکور و  با رعایت امانتداری، راز داری  و حفظ حریم خصوصی  اشخاص  و در چارچوب  وظایف سازمانی  و ملاحظات  مقررات جاری صورت می گیرد.

یادآور می شود به دنبال ایجاد این قابلیت جدید برای پاسخگویی به مشتریان، مشترکین خطوط  تلفن ثابت در استان  با شماره گیری  5202 و مشترکین  خطوط تلفن ثابت در خارج از استان و مشترکین شبکه های تلفن همراه  با شماره گیری 0615202 می توانند از خدمات سامانه پاسخگویی و مشاوره غیرحضوری  بهره مند شوند.

۱۷ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۵۶
کد خبر : ۴۷,۱۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید