مانور دریایی مقابله با مواد خطرناک و سمی در بندر چابهار برگزار شد وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: رکورد کم سابقه جابجایی بار در بندر شهیدبهشتی چابهار در سال ۹۷/ انتقال کالاهای اساسی سهم استان های شرقی کشور از طریق بندر چابهار/ انجام شش سال فعالیت شبانه روزی برای احداث بندر چابهار دریافت قسط اول ۳۰۰ میلیارد تومانی برای خط آهن چابهار- زاهدان تا چند روز آینده/ خط آهن چابهار- زاهدان تا سال ۱۴۰۰ افتتاح می شود نقش کلیدی بندر چابهار در تامین کالاهای اساسی استان های شرقی/جایگاه ویژه بزرگترین بندر اقیانوسی کشور در رونق سواحل مکران/تبدیل سواحل مکران به قطب جهانی در گرو توجه به حمل نقل دریایی و ترافیک بار تبادل کالایی بندر چابهار با 10 کشور در 11 ماه گذشته/عدم محدودیت سرمایه گذاری و فعالیت کشورهای مختلف در بندر چابهار ضرورت احیا و توسعه صنعت لنج سازی در سیستان و بلوچستان/لزوم راه اندازی مسافرت های دریایی بین بندر چابهار با بنادر داخلی و خارجی/ جاده های پرترافیک استان در اولویت 2 بانده شدن پیام تبریک مدیرکل بنادر و‌ دریانوردی سیستان و بلوچستان به مناسبت روز دانشجو افتتاح 2.5 کیلومتر جاده دسترسی بندر شهید بهشتی با حضور وزیر راه بندر چابهار؛ در ردیف بنادر تراز برتر/راه اندازی خط مسافری دریایی چابهار – مسقط از پایان آذر ماه/ وجود مدرن ترین ترمینال مسافری دریایی کشور در بندر چابهار کسب رتبه برتر توسط بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در اجلاس استانی نماز
معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد:
تعمیر شناورهای دریایی بندر چابهار توسط متخصصان داخلی/ انجام عملیات تعمیر اساسی 3 فروند شناور
معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: تعمیر 3 فروند شناور دریایی توسط نیروهای متخصص داخلی در بندر چابهار انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، عباس آذرپیکان افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت تعمیرات اساسی شناورها در راستای ارتقای عملکرد تجهیزات، از سال گذشته 3 مورد تعمیرات اساسی روی شناورهای این اداره کل صورت گرفت.

وی ادامه داد: عملیات تعمیرات اساسی شناور سرداب، ثوره و خضرا با به کار گیری تیم حرفه ای داخلی به جای متخصصان خارجی، با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن با موفقیت انجام شد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: افزایش عمر مفید شناورها، کاهش انرژی مصرفی در تولید قدرت مورد نیاز رانش، افزایش راندمان شناور به واسطه خزه تراشی و تعمیرات روی بدنه، ارتقای سطح ایمنی شناورها و کاهش خرابی های اضطراری از جمله اهداف تعمیر شناورهاست.

آذرپیکان، کاهش هزینه نگه داری، کمک به حفظ، تمدید یا دریافت گواهینامه های رده بندی شناور، افزایش شاخص آماده به کاری شناور و در نتیجه ارتقای خدمات یدک کشی را از دیگر اهداف انجام تعمیرات شناورها اعلام کرد.

گفتنی است: بر اساس الزام های موسسه های رده بندی، شناور باید هر 2.5 سال در داک، تحت تعمیر اساسی زیرآبی قرار گیرد.

۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۳۳
کد خبر : ۴۷,۶۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید