ارتقای ارتباطات دریایی کشور در گرو تکمیل و اجرای طرح جامع/ روند مثبت پیشرفت پروژه های زیرساختی بندر چابهار ایجاد مناطق آزاد به منظور حمایت و پشتیبانی از فعالیت های بنادر است/ ضرورت ایجاد مسیرهای ریلی به منظور دسترسی هرچه بهتر به بندر چابهار توسعه بندر چابهار، پیشانی توسعه سواحل مکران/اتصال بندر چابهار به خطوط ریلی در طرح جامع لحاظ شده است اولویت ایجاد مزیت و جاذبه اقتصادی با رویکرد زنجیره حمل و نقل در بندر چابهار / پروژه های زیربنایی در بندر شهید بهشتی به سرعت تکمیل شود/ تعمیرات اساسی و استانداردسازی انبارها به سرعت و قدرت آغاز عملیات اجرایی بلندترین برج کنترل ترافیک دریایی بنادر در بندر چابهار/ بهره بر داری از ایستگاه جزر و مد سنجی و هواشناسی بندر شهید بهشتی/ استقرار تجهیزات ناوبری و الکترونیکی در برج کنترل ترافیک دریایی بندر چابهار ضرورت تعامل بیشتر هند برای عبور از چالش های همکاری در بندر چابهار ارسال سومین محموله ترانزیتی کشور افغانستان/ محصولات استان کرمان از طریق بندر چابهار صادر شد بندر چابهار؛ قابلیت پذیرش کشتی های سایز بزرگ را دارد/ بندر چابهار با برخورداری از تجهیزات مدرن و پیشرفته، پاسخگوی خطوط لاینری است‌ اشتغال 1050 نفر در شرکت های سرمایه گذاری و عمرانی بندر چابهار هیچ نیرویی در حوزه بهداشت و درمان بندر چابهار جذب نشده است
معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد:
تعمیر شناورهای دریایی بندر چابهار توسط متخصصان داخلی/ انجام عملیات تعمیر اساسی 3 فروند شناور
معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: تعمیر 3 فروند شناور دریایی توسط نیروهای متخصص داخلی در بندر چابهار انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، عباس آذرپیکان افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت تعمیرات اساسی شناورها در راستای ارتقای عملکرد تجهیزات، از سال گذشته 3 مورد تعمیرات اساسی روی شناورهای این اداره کل صورت گرفت.

وی ادامه داد: عملیات تعمیرات اساسی شناور سرداب، ثوره و خضرا با به کار گیری تیم حرفه ای داخلی به جای متخصصان خارجی، با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن با موفقیت انجام شد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: افزایش عمر مفید شناورها، کاهش انرژی مصرفی در تولید قدرت مورد نیاز رانش، افزایش راندمان شناور به واسطه خزه تراشی و تعمیرات روی بدنه، ارتقای سطح ایمنی شناورها و کاهش خرابی های اضطراری از جمله اهداف تعمیر شناورهاست.

آذرپیکان، کاهش هزینه نگه داری، کمک به حفظ، تمدید یا دریافت گواهینامه های رده بندی شناور، افزایش شاخص آماده به کاری شناور و در نتیجه ارتقای خدمات یدک کشی را از دیگر اهداف انجام تعمیرات شناورها اعلام کرد.

گفتنی است: بر اساس الزام های موسسه های رده بندی، شناور باید هر 2.5 سال در داک، تحت تعمیر اساسی زیرآبی قرار گیرد.

۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۳۳
کد خبر : ۴۷,۶۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید