هیچ دستگاهی از بندر چابهار خارج نمی شود/ عزم جزم دروازه ملل برای ارائه خدمات مطلوب به صاحبان کالا سومین کشتی ترانزیتی افغانستان از طریق بندر چابهار عازم هند شد / بندر شهید بهشتی چابهار؛ زمینه ساز تقویت ظرفیت های توافق نامه سه جانبه ایران، هند و افغانستان ایجاد ظرفیت ۸۰ میلیارد دلاری ترانزیت با راه‌اندازی راه‌آهن چابهار-زاهدان/راه آهن چابهار – زاهدان؛ شاهراه اقتصادی کشورهای منطقه خواهد بود بخش معدنی پتانسیل استفاده نشده استان است/بندر چابهار می تواند هاب توزیع مواد معدنی لحاظ شود و به زودی سومین قطب تجاری کشور در منطقه جنوب و سکوی پرتاب و تحول عظیم استان سیستان و بلوچستان خواهد شد پیشنهادات بندر چابهار در نشست تخصصی با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت/افزایش نرم تخلیه و بارگیری به ۴ و نیم تا ۵ میلیون تن تا پایان سال ۹۹ برگزاری اولین مانور امداد و نجات و اطفاء حریق مایعات قابل اشتعال در حین سوختگیری تجهیزات بندری طرح توسعه بندر چابهار فراتر از برنامه زمان ‌بندی در حال اجراست برگزاری تمرین (Drill) مقابله با آلودگی نفتی با محوریت استفاده از مواد دیسپرسنت در بندر چابهار توسعه زیرساخت های مخابراتی و ارتباطات دریایی نوار ساحلی جنوب شرق کشور در قالب پروژه های مخابرات دریایی سواحل مکران نصب آینه های محدب سقفی در ورودی و خروجی درب های بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار
درخشش اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در رتبه بندی حقوق شهروندی در نظام اداری
اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در جریان بازرسی های مرتبط با استقرار میز خدمت حضوری سال 97، رتبه های برتر در گروه حمل و نقل و 106 دستگاه اجرایی و اداری را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، عادل دریس مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) 23 مرداد ضمن اعلام این خبر بیان داشت: به دنبال جدیت و اهتمام این اداره کل برای رعایت حقوق مردم و مشتریان و در پی اعلام نتایج بازرسی‌های انجام شده به صورت فصلی در چهار نوبت در خصوص استقرار میز خدمت حضوری، حسب اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان این اداره کل ضمن کسب امتیاز 23 از مجموع 25 امتیاز تخصیصی، موفق به کسب رتبه‌های اول در گروه حمل و نقل و دوم بین 106 دستگاه مشمول طرح مذکور شد.

وی همچنین راه‌اندازی سامانه مشاوره غیرحضوری به منظور تعامل بیشتر و ارتباط آسان تر با مشتریان و تسهیل خدمات‌رسانی و فضای کسب و کار از تازه‌ترین اقدامات این اداره کل برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مشتریان با هدف پیاده‌سازی کامل مفاد منشور حقوق شهروندی در نظام اداری عنوان کرد.

شایان یادآوری است اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان طی سال‌های اخیر به طور متوالی موفق شده بود رتبه‌های برتر در رعایت الزامات حقوق شهروندی و حقوق مصرف کننده را به دست آورد.

میز خدمت  3

۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۰۴
روابط عمومی |
کد خبر : ۴۷,۶۳۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید