ورود 4 کشتی حامل نهاده های دامی از ابتدای مهرماه امسال در بندر چابهار/ تخلیه و بارگیری کالای اساسی؛ مهم ترین اولویت بندر چابهار/ لزوم توجه دولت به افزایش جریان مبادلات کالایی در چابهار برگزاری جشن هفته وحدت در بندر چابهار ارتقای ارتباطات دریایی کشور در گرو تکمیل و اجرای طرح جامع/ روند مثبت پیشرفت پروژه های زیرساختی بندر چابهار اولین جلسه کمیته مخابرات دریایی بنادر جنوبی کشور در بندر چابهار افزایش 63 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار نرم مثبت تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بندر چابهار/بارگیری و خروج 70 درصد کالاهای اساسی تخلیه شده مانور امداد و نجات و اطفای حریق شناورهای سنتی در بندر چابهار برگزار شد پهلوگیری 6 کشتی حامل 340 هزار تن کالای اساسی در بندر چابهار/ خروج روزانه 2500 تن کالا از بندر چابهار برگزاری مانور آمادگی مقابله با آلودگی نفتی در بندر چابهار تسهیلات ویژه به خطوط کشتیرانی و سرمایه‌گذارانی که کالای صادراتی و وارداتی خود را از طریق چابهار عبور دهند/ شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در بندر شهید بهشتی چابهار/ عزم خوبی برای رونق چابهار شکل گرفته است
توسعه کانال حمل و نقل دریایی، لهستان
اداره دریانوردی لهستان در گدنیا، قراردادی 187 میلیون یورویی برای توسعه کانال حمل و نقل دریایی امضا کرده است.

به گزارش گروه بین الملل پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، اداره دریانوردی لهستان در گدنیا، قراردادی 187 میلیون یورویی برای توسعه کانال حمل و نقل دریایی از طریق زبانه ساحلی  ویستولا که تالاب ویستولا را از خلیج گداسک جدا می کند، امضا کرده است.

 گروه NDI مسئولیت اجرای این پروژه را برای تسهیل ترافیک دریایی و تقویت تاسیسات بندر البلاگ با کاهش فاصله بین بندر و دریای بالتیک و دسترسی به بندر برای کشتی های بزرگتر به عهده دارد.

این پروژه شامل احداث دو موج شکن، یک کانال، دو پل چرخشی، چهار کانال آبی اسلایس، ساختمان ها، محوطه سازی، ساخت جاده های مجاور و تقویت خاکریزی جاده ها می شود. در خلال این پروژه یک جزیره مصنوعی 190 هکتاری نیز در داخل تالاب ویستولا توسعه خواهد یافت.

این کانال بیش از 1.5 کیلومتر طول در عرض 25 تا 120 متر امتداد دارد. این دو موج شکن در خارج از گداسک قرار گرفته اند و دارای طول 1014 و 568 متر هستند و یک محافظ بندری را تشکیل می دهند.این پروژه در سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و پیش بینی می شود تا سال 2022 به پایان برسد.

ماگورزاتا وینیارک ، مدیرعامل NDI، اظهارداشت: این یک پروژه بسیار قابل توجه بوده و ساخت آن یکی دیگر از پروژه های برق آبی خواهد بود که NDI با همکاری BESIX به اتمام خواهد رساند. ما قبلاً پروژه ساخت ترمینال کانتینر DCT2 را در بندر گدانسک را به انجام رسلانده ایم و و همکاری بسیار خوبی با مسئولین این بندر داریم.

۲۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۱
کد خبر : ۴۸,۲۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید