هیچ دستگاهی از بندر چابهار خارج نمی شود/ عزم جزم دروازه ملل برای ارائه خدمات مطلوب به صاحبان کالا سومین کشتی ترانزیتی افغانستان از طریق بندر چابهار عازم هند شد / بندر شهید بهشتی چابهار؛ زمینه ساز تقویت ظرفیت های توافق نامه سه جانبه ایران، هند و افغانستان ایجاد ظرفیت ۸۰ میلیارد دلاری ترانزیت با راه‌اندازی راه‌آهن چابهار-زاهدان/راه آهن چابهار – زاهدان؛ شاهراه اقتصادی کشورهای منطقه خواهد بود بخش معدنی پتانسیل استفاده نشده استان است/بندر چابهار می تواند هاب توزیع مواد معدنی لحاظ شود و به زودی سومین قطب تجاری کشور در منطقه جنوب و سکوی پرتاب و تحول عظیم استان سیستان و بلوچستان خواهد شد پیشنهادات بندر چابهار در نشست تخصصی با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت/افزایش نرم تخلیه و بارگیری به ۴ و نیم تا ۵ میلیون تن تا پایان سال ۹۹ برگزاری اولین مانور امداد و نجات و اطفاء حریق مایعات قابل اشتعال در حین سوختگیری تجهیزات بندری طرح توسعه بندر چابهار فراتر از برنامه زمان ‌بندی در حال اجراست برگزاری تمرین (Drill) مقابله با آلودگی نفتی با محوریت استفاده از مواد دیسپرسنت در بندر چابهار توسعه زیرساخت های مخابراتی و ارتباطات دریایی نوار ساحلی جنوب شرق کشور در قالب پروژه های مخابرات دریایی سواحل مکران نصب آینه های محدب سقفی در ورودی و خروجی درب های بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار
در راستای بهره مندی موثر و بهینه از پسکرانه صورت گرفت؛
حمل یکسره محموله ذرت به سیلوهای اختصاصی خارج از محدوده بندر انزلی
در راستای بهره مندی موثر و بهینه از پسکرانه، محموله ذرت به سیلوهای اختصاصی خارج از محدوده بندر انزلی به صورت حمل یکسره انجام شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، دکتر حمیدرضا آبایی؛مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از حمل اولین محموله ذرت به سیلوهای اختصاصی خارج از بندرانزلی خبرداد و اظهار داشت: به منظور افزایش ظرفیت دپو و نگهداری غلات و همچنین در راستای بهره مندی موثر و بهینه از پسکرانه های خارج از محدوده بندری، استفاده از انبارها و سیلوهای اختصاصی تحت کلید گمرک خارج از بندر، در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.
وی افزود: با همکاری و مساعدت موثر گمرک، این موضوع محقق و برای اولین بار محموله ذرت به این سیلوها حمل گردید. 
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه وزن محموله ذرت 3 هزار تن بوده، تصریح کرد: این محموله از روسیه به بندر انزلی وارد و برای اولین بار به صورت حمل یکسره به مقصد سیلوهای اختصاصی در شهر رشت حمل و خارج شد.
دکتر آبایی با اشاره به شاخص های مهم عملیاتی از جمله سرویس تایم "service time" کشتی ها، اذعان داشت: با تداوم این رویه، علاوه بر ظرفیت سازی و بهره مندی بیشتر از پسکرانه ها، شاهد کاهش زمان انتظار کشتی ها و ارتقای شاخص های فرامرزی خواهیم بود که مطمئنا این موضوع توسعه و افزایش روند رو به رشد تخلیه و بارگیری در پی خواهد داشت.
۲۱ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۱۴
کد خبر : ۴۸,۲۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید