ورود 4 کشتی حامل نهاده های دامی از ابتدای مهرماه امسال در بندر چابهار/ تخلیه و بارگیری کالای اساسی؛ مهم ترین اولویت بندر چابهار/ لزوم توجه دولت به افزایش جریان مبادلات کالایی در چابهار برگزاری جشن هفته وحدت در بندر چابهار ارتقای ارتباطات دریایی کشور در گرو تکمیل و اجرای طرح جامع/ روند مثبت پیشرفت پروژه های زیرساختی بندر چابهار اولین جلسه کمیته مخابرات دریایی بنادر جنوبی کشور در بندر چابهار افزایش 63 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار نرم مثبت تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بندر چابهار/بارگیری و خروج 70 درصد کالاهای اساسی تخلیه شده مانور امداد و نجات و اطفای حریق شناورهای سنتی در بندر چابهار برگزار شد پهلوگیری 6 کشتی حامل 340 هزار تن کالای اساسی در بندر چابهار/ خروج روزانه 2500 تن کالا از بندر چابهار برگزاری مانور آمادگی مقابله با آلودگی نفتی در بندر چابهار تسهیلات ویژه به خطوط کشتیرانی و سرمایه‌گذارانی که کالای صادراتی و وارداتی خود را از طریق چابهار عبور دهند/ شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در بندر شهید بهشتی چابهار/ عزم خوبی برای رونق چابهار شکل گرفته است
افزایش سهم ریلی بار کانتینری؛ یک مساله فرابخشی است / ضرورت تعیین و تبیین تکالیف سایر حوزه ها برای افزایش سهم بار ریلی در بنادر
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه افزایش سهم ریلی بار کانتینری، یک مساله فرابخشی است گفت: برای افزایش سهم بار ریلی در کشورضرورت دارد که فقط به زیربخش های حمل و نقلی متمرکز نشویم چرا که آثار و تبعات آن ملی است.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دیانوردی، محمد راستاد در نشست اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: برای اجرایی سازی افزایش سهم بار ریلی در بنادر لازم است تکالیف سایر دستگاه ها از جمله گمرک و راه آهن نیز مشخص و تبیین شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: برای مقایسه کردن سهم ریل در کشور با برخی از نقاط دیگر دنیا، باید شرایط خاص خودمان را درنظر بگیریم.
وی اظهارداشت: برای افزایش سهم ریل در بنادر از منظر بهره بردار ، نمی توانیم به صورت دستوری عمل کنیم و لازم است به اقتصاد و شرایط اقتصادی صاحب کالا و بهره بردار نهایی نیز توجه ویژه داشته باشیم.

۲۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۰۵
کد خبر : ۴۸,۳۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید