هیچ دستگاهی از بندر چابهار خارج نمی شود/ عزم جزم دروازه ملل برای ارائه خدمات مطلوب به صاحبان کالا سومین کشتی ترانزیتی افغانستان از طریق بندر چابهار عازم هند شد / بندر شهید بهشتی چابهار؛ زمینه ساز تقویت ظرفیت های توافق نامه سه جانبه ایران، هند و افغانستان ایجاد ظرفیت ۸۰ میلیارد دلاری ترانزیت با راه‌اندازی راه‌آهن چابهار-زاهدان/راه آهن چابهار – زاهدان؛ شاهراه اقتصادی کشورهای منطقه خواهد بود بخش معدنی پتانسیل استفاده نشده استان است/بندر چابهار می تواند هاب توزیع مواد معدنی لحاظ شود و به زودی سومین قطب تجاری کشور در منطقه جنوب و سکوی پرتاب و تحول عظیم استان سیستان و بلوچستان خواهد شد پیشنهادات بندر چابهار در نشست تخصصی با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت/افزایش نرم تخلیه و بارگیری به ۴ و نیم تا ۵ میلیون تن تا پایان سال ۹۹ برگزاری اولین مانور امداد و نجات و اطفاء حریق مایعات قابل اشتعال در حین سوختگیری تجهیزات بندری طرح توسعه بندر چابهار فراتر از برنامه زمان ‌بندی در حال اجراست برگزاری تمرین (Drill) مقابله با آلودگی نفتی با محوریت استفاده از مواد دیسپرسنت در بندر چابهار توسعه زیرساخت های مخابراتی و ارتباطات دریایی نوار ساحلی جنوب شرق کشور در قالب پروژه های مخابرات دریایی سواحل مکران نصب آینه های محدب سقفی در ورودی و خروجی درب های بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار
سازمان بنادر؛ با حداکثر توان تخلیه و بارگیری کالاها را انجام می دهد
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با حداکثر توان نیازهای کشور را با ورود و خروج کشتی ها و تخلیه و بارگیری کالاها انجام می دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در همایش معاونان برنامه ریزی و توسعه منابع این سازمان بنادر و دریانوردی، اظهارداشت: در حال حاضر کشف نیروی انسانی با استعداد، با انگیزه و دارای خلاقیت، باید از اولویت های معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع باشد و نسل جدید مدیریتی را برای پذیرفتن مسئولیت خطیر در پست های حساس آماده سازد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کاهش میانگین سن مدیریتی در سازمان بنادر، مستلزم ارزیابی نظام مند نیروهای انسانی فعال در این سازمان است، گفت: نسل مدیریتی سازمان بنادر به جوانگرایی و به کارگیری مدیران خلاق، پر انرژی و با استعداد نیاز دارد.

مدبرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به شرایط خطیر کشور در حوزه اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه و تاثیر آن به فعالیت های بندری و دریایی، خاطرنشان کرد: نظام و مردم از ما به عنوان متولیان پایانه های بندری انتظار دارند تا با حداکثر توان مان نیازهای کشور را با ورود و خروج کشتی ها و تخلیه و بارگیری محموله ها تامین کنیم.

وی همچنین، " کاهش هزینه ها " ؛ " ارتقای بهره وری " و " رقابت پذیری محصولات صادراتی با حداقل شدن هزینه ها در بنادر " را از دیگر انتظارات مردم و نظام عنوان و خاطرنشان کرد: سازمان بنادر در جهت حمایت از صادرات غیر نفتی برنامه های متعددی دارد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بخش دیگری از سخنان اش بر " رعایت انضباط مالی" تاکید کرد و افزود: رعایت انضباط مالی مستلزم کنترل دقیق بودجه و جلوگیری از انحرافات بودجه ای است، از سوی رعایت صرفه جویی در  شرایط سخت اقتصادی، یک اصل مهم برای سازمان بنادر محسوب می شود.

راستاد، تامین به موقع نیازهای منابع انسانی را یکی از مهم ترین چالش های این سازمان برشمرد و گفت: با توجه به خروج بسیار زیاد نیروی انسانی ناشی از بازنشستگی نیروهای متخصص این سازمان تا سال ۱۴۰۳ تامین، آموزش و ارتقای نسل جدید مدیریتی، از مهم ترین مسائل سازمان بنادر است.

۳۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۷
کد خبر : ۴۸,۳۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید