ثبت رکورد ٢٨ درصدی ترانزیت خارجی در دروازه ملل / واردات ۶۱ هزار تن گندم اهدایی هند به افغانستان از طریق بندر شهید بهشتی چابهار/ ویترین متنوع بزرگترین بندر اقیانوسی کشور در ترانزیت خارجی بهره برداری از پنج پروژه بزرگ عمرانی و تجهیزاتی بندر چابهار تا پایان سال/ پروژه های عمرانی بندر چابهار با بیش از ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار و اشتغال زایی مستقیم 708 نفر در دست اجراست گامی دیگر در مسیر رونق تجارت بندر چابهار/ورود اولین محموله شکر صادراتی هند به افغانستان پیام تبریک مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به مناسبت روز کارمند لزوم هم افزایی دستگاه های اجرایی جهت احیای سفرهای دریایی از دروازه ملل/ اشتغال نیروی های بومی در پروژه های عمرانی بندر شهید بهشتی/همت والای بندر چابهار در توسعه زیرساخت ها با عملیات تیم تخصصی بندر چابهار شناور به گل نشسته از ساحل جدا شد پیام تبریک مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دولت تداوم انتقال محموله های ترانزیتی گندم اهدایی هند به افغانستان از طریق بندر چابهار/هم افزایی دستگاه های اجرایی استان لازمه پایداری ترانزیت کالا نشست رئیس و اعضای هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت در بندر شهید بهشتی چابهار/ارتقاء دانش فنی مدیران و کارکنان بندر چابهار صادرات اولین محموله سنگ کوپ مرمر از طریق بندر شهید بهشتی چابهار/ استفاده از ظرفیت های استراتژیک بندر چابهار برای صادرات کالای معدنی
مدیر ارتباطات و بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان بنادر و دریانوردی
مدیر ارتباطات و بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: روابط عمومی، مهمترین حوزه برای مدیریت هوشمندانه انعکاس اطلاعات بین سازمان و مردم و ذینفعان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، وحید رحمتی که در نشست ویدئو کنفرانسی با مسئولان و کارشناسان حوزه روابط عمومی در ستاد مرکزی و بنادر به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی سخن می گفت، اظهار داشت: سازمان ها وظیفه دارند پاسخگوی مردم و افکار عمومی باشند و یکی از کارکردهای روابط عمومی؛ عمل به این مسئولیت اجتماعی در راستای ارتقای تفاهم سازنده با طیف وسیع مخاطبان است.

مدیر ارتباطات و بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه برنامه 5 ساله ­ای در حوزه ارتباطی سازمان را تدوین شده و در مرحله به روز رسانی قرار دارد، تاکید کرد: قاطعانه می توان اعلام کرد که در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی در بین سازمان ها و وزارتخانه ها جزو برترین ها هستیم؛  البته آمار و ارزیابی های وزارت راه و شهرسازی نیز تصدیق کننده این مطلب است.

وی با بیان اینکه موفقیت روابط عمومی سازمان بنادر؛ بدون حمایت مدیران ارشد ، به ویژه مدیریت عامل این سازمان اتفاق نمی افتاد، تصریح کرد: در برهه ای هستیم که باید پیام و ایده جدید، متفاوت و اثرگذار ارائه کنیم.

مدیر ارتباطات و بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: برنامه داریم بر اساس تاکیدات مدیرعامل سازمان بنادر، تولیدات روابط عمومی این سازمان را به سمت جامع نگری و معرفی سازمان برای مخاطبان عام پیش ببریم.

رحمتی با اشاره به ضرورت توسعه ساختاری در روابط عمومی بنادر، از تبدیل واحد ارتباطی سه بندر به اداره روابط عمومی خبر داد و آن را نقطه عطفی در حوزه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی هستیم.

به گفته  رحمتی، واحد انتشارات و دبیری و حوزه اجرایی اشاعه فرهنگ دریایی سازمان بنادر به روابط عمومی  سازمان بنادر منتقل شده و این تغییرات اساسی می طلبد تا با توانی مضاعف در انجام وظایف محوله، همت گماریم.

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۴۹
کد خبر : ۵۰,۲۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید