ثبت رکورد ٢٨ درصدی ترانزیت خارجی در دروازه ملل / واردات ۶۱ هزار تن گندم اهدایی هند به افغانستان از طریق بندر شهید بهشتی چابهار/ ویترین متنوع بزرگترین بندر اقیانوسی کشور در ترانزیت خارجی بهره برداری از پنج پروژه بزرگ عمرانی و تجهیزاتی بندر چابهار تا پایان سال/ پروژه های عمرانی بندر چابهار با بیش از ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار و اشتغال زایی مستقیم 708 نفر در دست اجراست گامی دیگر در مسیر رونق تجارت بندر چابهار/ورود اولین محموله شکر صادراتی هند به افغانستان پیام تبریک مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به مناسبت روز کارمند لزوم هم افزایی دستگاه های اجرایی جهت احیای سفرهای دریایی از دروازه ملل/ اشتغال نیروی های بومی در پروژه های عمرانی بندر شهید بهشتی/همت والای بندر چابهار در توسعه زیرساخت ها با عملیات تیم تخصصی بندر چابهار شناور به گل نشسته از ساحل جدا شد پیام تبریک مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دولت تداوم انتقال محموله های ترانزیتی گندم اهدایی هند به افغانستان از طریق بندر چابهار/هم افزایی دستگاه های اجرایی استان لازمه پایداری ترانزیت کالا نشست رئیس و اعضای هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت در بندر شهید بهشتی چابهار/ارتقاء دانش فنی مدیران و کارکنان بندر چابهار صادرات اولین محموله سنگ کوپ مرمر از طریق بندر شهید بهشتی چابهار/ استفاده از ظرفیت های استراتژیک بندر چابهار برای صادرات کالای معدنی
مدیرعامل سازمان بنادرو دریانوردی،محمد راستاد، معاون وزیر، روز جهانی ارتباطات
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه اطلاع رسانی در این سازمان دچار تحول اساسی شده است، تاکید کرد: در یک جریان رسانه ای، برقراری ارتباط منظم و هماهنگ مستمر ، با حداقل نوسان، بسیار حایز اهمیت است و از سویی دیگر خط ارتباطی مداوم باعث می شود شاهد تقویت در فرایند ارتباطی و در نهایت جذب مخاطبان بیشتر باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در نشست ویدئو کنفرانسی با مسئولان و کارشناسان حوزه روابط عمومی در ستاد مرکزی و بنادر به مناسبت روز جهانی ارتباطات و اطلاع رسانی سخن می گفت، اظهار داشت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط وزارت راه، همواره جایگاه حوزه ارتباطی سازمان بنادر چه در ستاد و چه در بنادر، بسیار ممتاز است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حفظ این جایگاه بسیار سخت و حایز اهمیت است، تاکید کرد: برای تدوام ارتباط مناسب با مخاطبان باید از مناسب ترین ابراز رسانه ای اعم از دیداری و یا شنیداری و رسانه های مجازی استفاده شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بخش دیگری از سخنانش، تصریح کرد: نحوه اطلاع رسانی، چینش اخبار و رویکرد استفاده از ادبیات خبری و ارتباطی، در سازمان و بنادر، باید از مکانیزم واحد و ساختار منسجم و هماهنگ در ستاد مرکزی و بنادر کشور برخوردار باشد.

راستاد با اشاره به وجود مخاطبان خاص و مخاطبان عام در سازمان بنادر و دریانوردی، خاطرنشان کرد: ما در بحث مخاطبان عام که عموم مردم باشند، به دنبال اشاعه فرهنگ دریایی و معرفی ماموریت ها و وظایف این سازمان هستیم اما در بخش مخاطبان و ذی نفعان خاص مثل انجمن ها، اتحادیه های صنفی و اپراتورهای بندری، شیوه اطلاعاتی که از ما دریافت می کنند باید متفاوت باشد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بنادر و دریانوردی، یک ارگان بین المللی است و با سازمان های تخصصی جهانی ارتباط کاری و حرفه ای دارد، افزود:  باید بتوانیم گستره ارتباط سازمان بنادر با سازمان های تخصصی بین المللی را با روش های مختلف توسعه بدهیم.

راستاد با تاکید بر اینکه اطلاعات تخصصی در سازمان بنادر را باید با به کارگیری ادبیات مناسب، برای مخاطبان عام، قابل فهم و درک باشد، اضافه کرد: قابل فهم بودن اخبار تخصصی برای مخاطب عام، کمک می کند مخاطبان این حوزه، اطلاعات ارائه شده را تحلیل کنند و به درک بهتری از امور جاری سازمان برسند. 

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۴۴
کد خبر : ۵۰,۲۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید